×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید

En

شنبه 28 مهر 1403

نگاه مجموعه شورا و شهرداری سنندج، گره‌گشایی و خدمت است

استاندار کردستان گفت: نگاه مجموعه شورا و شهرداری سنندج، گره‌گشایی و خدمت است و این قابل تقدیر است.

نگاه مجموعه شورا و شهرداری سنندج، گره‌گشایی و خدمت است

  • 1402/04/08 - 08:32
  • - تعداد بازدید: 755
  • - تعداد بازدیدکننده: 752
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /ZYp
استاندار کردستان:

نگاه مجموعه شورا و شهرداری سنندج، گره‌گشایی و خدمت است

استاندار کردستان گفت: نگاه مجموعه شورا و شهرداری سنندج، گره‌گشایی و خدمت است و این قابل تقدیر است.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سنندج، اسماعیل زارعی‌کوشا در افتتاحیه شهربازی روباز پارک ملت سنندج که با حضور شهردار و اعضای شورای شهر سنندج برگزار شد، ضمن تبریک عید قربان، اظهار کرد: به سهم خودم از تلاش صورت گرفته به ویژه سرمایه‌گذار، اعضای شورای شهر و شهردار پرتلاش و همچنین فرماندار سنندج تقدیر می‌کنم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه این شهربازی که از نیازهای جدی حوزه گردشگری شهر سنندج و استان بود با بازشدن گره سرمایه‌گذاری بالاخره بعد از بیش از یک دهه بار دیگر بازگشایی شد.

استاندار کردستان افزود: نگاه گره‌گشایی شهرداری و اعضای شورا و رویکرد مثبت آنان به پروژه‌ها جای تقدیر دارد.

زارعی کوشا با گرامیداشت یاد و خاطر استاندار اسبق آقای رئوفی گفت: این مکان یادگاری از این استاندار عزیز است و براساس سنت حسنه بی‌گمان اگر کسی قدمی با صداقت بردارد و خدمت صادقانه انجام دهد نامش برای همیشه ماندگار خواهد بود و کسی نمی‌تواند این نام را خاموش کند.

وی تصریح کرد: از تمام کسانی که در مسیر توسعه سرمایه‌گذاری و ایجاد بسترهای لازم برای خدمت و توسعه شهر و استان تلاش می‌کنند تقدیر و امیدواریم این روند با شتاب هرچه بیشتر ادامه داشته باشد.

استاندار کردستان از ورود و تلاش خانواده سهرابی به عنوان سرمایه‌گذار این شهربازی روباز تقدیر کرد و گفت: امیدواریم این مجموعه برای مجموعه مدیریت شهر و شهرداری و مهمتر از آن برای مردم شهر سنندج و سرمایه گذار مایه خیر و برکت باشد.

زارعی کوشا با تاکید براینکه مسیر توسعه خدمات در مدیریت شهری به صورت جدی پیگیری می‌شود، عنوان کرد: خوشبختانه پروژه‌های مهم و تحول‌آفرین در مجموعه شهرداری با مدیریت و رویکرد خدمت گذارانه مجموعه شورا و شهرداری تعریف شده  است.

وی تصریح کرد: سال 1402 سال اتفاقات بسیار مثبت برای استان است و انشاءالله پروژه‌های کلان در گوشه گوشه کردستان عزیز به نتیجه می‌رسد.

استاندار کردستان با بیان اینکه تصمیمات خوبی طی 1.5 سال اخیر در مجموعه مدیریت دولت در سطح کلان در راستای توجه ویژه و اتفاقات بسیار خوب در کردستان صورت گرفته که اطلاع رسانی در این زمینه را انجام خواهیم داد، گفت: توانسته‌ایم مجوزهایی کسب کنیم که عملیاتی شدن آن آینده پرخیر و برکت و سرشار از توسعه را برای استان نوید می‌دهد.

زارعی کوشا ضمن تقدیر از مدیرکل بازرسی کردستان و معاون هماهنگی امور عمرانی در تلاش برای جذب سرمایه‌گذار و رفع موانع در این حوزه گفت: تمام تلاش دولت ایجاد بسترهای لازم برای تسهیل و تسریع در امر سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف است و در این راستا با تمام توان از سرمایه گذاران حمایت خواهیم کرد.

انتهای پیام

  • گروه خبری : خدمات شهری,عمرانی
  • کد خبر : 398
کلمات کلیدی
شیرین مرادی
خبرنگار

شیرین مرادی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب